top of page

Meldingen

Reparaties en schade

Spoedeisende zaken en calamiteiten die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag, kunt u 24/7 telefonisch bij ons aanmelden via 085 - 7990 177.

Via het VvE Portaal kunt u uw melding indienen. Het is belangrijk dat u een zo duidelijk mogelijke omschrijving meegeeft, en bij voorkeur een (overzichts)foto van de situatie.

Uw VvE kan alleen reparaties van gemeenschappelijke ruimten en delen in behandeling nemen.

​

Is er sprake van gevolgschade, dan kunt u hier ook een reparatieverzoek voor indienen. Happy VvE zal dan een dossier bij de verzekering opstarten. Hiervoor is tenminste nodig de schadedatum, verklaring van de oorzaak met herstelbewijs, foto's vande (gevolg)schade en offerte voor het herstel. De verzekeraar maakt het finale oordeel.

​

Indienen reparatieverzoek

Klik op de knop Inloggen Twinq. Ga vervolgens via "Gebouw beheer" naar "Reparatieverzoek melden".

​

TIP: Controleer eerst of uw contactgegevens actueel zijn. Dit doet u via "Mijn pagina" en vervolgens "Mijn gegevens".

​

TIP: Benieuwd naar de status? In het logboek bij het reparatieverzoek kan door de onderhoudspartij relevante informatie worden achtergelaten.

​

Is er een opdracht verstrekt maar heeft de onderhoudspartij nog geen contact met u opgenomen? Wacht dan niet langer en neem direct zelf rechtstreeks contact op met de onderhoudspartij. De contactgegevens staan in de bevestigingsmail die is verzonden bij opdrachtverstrekking.

​

Soms is de oorzaak vooraf niet goed duidelijk. Bijvoorbeeld in geval van een lekkage. Wanneer achteraf blijkt dat de kosten uit een privégedeelte komen (bijv. lekkage door verouderd kitwerk in een badkamer) dan zullen kosten worden doorbelast aan de eigenaar.

Logo VvE Belang
Logo Twinq software
Logo Vastgoed Management NL

privacy

​

© 2024 Happy VvE B.V.

bottom of page